Ειδική Αρθρογραφία
-
2013-09-27 12:42
Η κουλτούρα μιας επιχείρησης διαμορφώνεται από όλους...
του Πάνου Τσαγκαράκη για τον Reporter Μόνο αρνητικές είναι για την επιχείρηση οι επιπτώσεις της αδιάφορης συμπεριφοράς των εργαζομένων της με τους συναλλασσόμενους με αυτή. Η διαπίστωση αυτή είναι πλέον κοινά αποδεκτή. Είναι βέβαιο ότι όλοι έχουμε έρθει αντιμέτωποι με απαράδεκτες ή...
-
2013-09-19 14:54
Ξεπερνούν σε επίπεδο καινοτομίας (όπως η εκμετάλλευση του Cloud) οι μικρές επιχειρήσεις σε Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη αυτές της Δυτικής Ευρώπης ...
Μια νέα μελέτη της Microsoft σε μικρού και μεσαίου μεγέθους ευρωπαϊκές επιχειρήσεις, που πραγματοποιήθηκε από την Ipsos MORI δείχνει ότι ο μέσος ρυθμός υιοθέτησης Cloud μεταξύ των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη είναι σημαντικά υψηλότερος από ό,τι στη Δυτική Ευρώπη,...
-
2013-09-12 13:24
Contact Centers : Η σύγχρονη τέχνη της επικοινωνίας
Αρχικά, ως call centers τη δεκαετία του ’90, διαχειρίζονταν τις εισερχόμενες και εξερχόμενες τηλεφωνικές κλήσεις. Σήμερα, ως contact centers, έχουν ένα πιο σύνθετο ρόλο, καθώς θα πρέπει να διαχειριστούν, εκτός από τις τηλεφωνικές κλήσεις, τα emails, τις συνομιλίες στο Web, ακόμα και τα social...
-
2013-09-12 13:22
e-Invoicing : Η ηλεκτρονική τιμολόγηση ήρθε για να μείνει!
H αυξανόμενη αποδοχή του ηλεκτρονικού εμπορίου από το καταναλωτικό κοινό και την επιχειρηματική κοινότητα, όπως και η αυξανόμενη ανησυχία για την ασφάλεια και το περιβάλλον διεξαγωγής συναλλαγών, επιτάχυναν τη στροφή προς την ηλεκτρονική τιμολόγηση τα τελευταία χρόνια. Ωστόσο, παρά τα πλεονεκτήματα...
-
2013-09-12 13:18
CRM : Το κλειδί της Επικοινωνίας
Το CRM αναδεικνύεται σε επιχειρησιακή στρατηγική που συμπληρώνει και εξισώνεται με το οικονομικό και λειτουργικό κομμάτι της επιχείρησης. της Ελένης Χρυσαφοπούλου, συντάκτριας του Netweek Για την επιτυχία στον τομέα του CRM, οι οργανισμοί θα πρέπει να επικεντρωθούν στις ανάγκες και τις απαιτήσεις...