Ergon Iris
Η ERGON IRIS δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη και υποστήριξη εξειδικευμένου software, project management και cost control και εδρεύει στη Θεσσαλονίκη, ενώ παράλληλα λειτουργούν γραφεία της και στην Αθήνα.
Προσφέρει ολοκληρωμένες μηχανογραφικές λύσεις «με το κλειδί στο χέρι», ξεκινώντας από τη μελέτη εφαρμογής του συστήματος, το σχεδιασμό της ροής των διαδικασιών, και ολοκληρώνοντας με την εγκατάσταση και την παραμετροποίηση του πληροφοριακού συστήματος. Οι εφαρμογές της απευθύνονται σε ανεξαρτήτου μεγέθους επιχειρήσεις και φορείς παραγωγής / διαχείρισης / παρακολούθησης έργων, σε λογιστικά γραφεία καιξενοδοχεία.
Όλες οι εφαρμογές της είναι σχεδιασμένες για τα πλέον διαδεδομένα περιβάλλοντα, με τα δυνατότερα εργαλεία προγραμματισμού, ώστε να παρέχουν το μάξιμουμ της λειτουργικότητας και ευχρηστίας. Ως βασική γλώσσα προγραμματισμού η εταιρία χρησιμοποιεί τη C και C++, ενώ παράλληλα αξιοποιεί και άλλα σύγχρονα εργαλεία σχεδιασμού software.
Με ένα ικανό, έμπειρο και σοβαρό επιτελείο στελεχών, τεχνικών και συνεργατών-συμβούλων της, και εφαρμόζοντας το Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας κατά ISO 9001:2000, η ERGON IRIS όχι μόνο διαθέτει τα μοναδικά της προγράμματα, αλλά οργανώνει και στηρίζει την εταιρία σας προσφέροντάς σας τις συσσωρευμένες γνώσεις και εμπειρία της.
Το ευρύ πελατολόγιο της ERGON IRIS περιλαμβάνει τεχνικές / κατασκευαστικές εταιρίες και κοινοπραξίες, και πολλαπλά εργοτάξιά τους σε όλη την Ελλάδα, καθώς και δημόσιες υπηρεσίες. Πέραν του τεχνικού / κατασκευαστικού κλάδου, παρουσιάζουμε και σημαντικό αριθμό ενεργών εγκαταστάσεων σε λοιπές επιχειρήσεις παραγωγικού χαρακτήρα, σε λογιστικά γραφεία και σε ξενοδοχεία.
Η ERGON IRIS είναι μέτοχος της Τεχνόπολης Πληροφορικής Θεσσαλονίκης Α.Ε., μέλος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Τεχνικού Ελληνικού Λογισμικού ΣΕΤΕΛ, του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πληροφορικής Βόρειας Ελλάδας ΣΕΠΒΕ και του αντίστοιχου Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πληροφορικής Ελλάδας ΣΕΠΕ που εδρεύει στην Αθήνα
Atlas ERP
Το ATLAS ERP είναι ένα ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα οικονομικής και κοστολογικής διαχείρισης. Καλύπτει τις τυπικές διαχειριστικές ανάγκες μιας επιχείρησης, (λογιστήριο, αποθήκη, εξοπλισμός, προσωπικό) μέσα σε ένα ενιαίο μοντέλο που επιτρέπει την ουσιαστική κοστολόγηση της δραστηριότητάς της. Είναι δομημένο σε υποσυστήματα (modules) και μέσω της παραμετρικότητάς του επιτρέπει την απόλυτη προσαρμογή του σε επιχειρήσεις κάθε μεγέθους και αντικειμένου. Λόγω της ανοικτής αρχιτεκτονικής του, προσφέρει τη δυνατότητα σύνδεσης και συνεργασίας με άλλα πληροφοριακά συστήματα σε ενιαίο περιβάλλον.
My Atlas CRM
Web enabled εφαρμογή με δυνατότητα λειτουργίας και ως web mobile app για πλατφόρμες iOS (iPhone, iPad κλπ) και Droid. Περιλαμβάνει ως βασικά υπο-συστήματα:
- Σύστημα Διαχείρισης Επιχειρησιακών Διαδικασιών (BPM)
- Σύστημα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (CRM)
- Ημερολόγιο που απεικονίζει επιχειρησιακά γεγονότα
- Διαβαθμισμένη σύνδεση με το ATLAS ERP
Το myATLAS
διασφαλίζει την επικοινωνία, τη συνεργασία, τη διαλειτουργικότητα και την αλληλεπίδρασή των υπο-συστημάτων του σε ένα ενιαίο περιβάλλον.
To myAtlas είναι μια web enabled εφαρμογή με δυνατότητα διαχείρισης περιεχομένου (Content Management) και εγγράφων (Document Management) που:
- οργανώνει και εκσυγχρονίζει την επιχείρηση
- περιορίζει τα λάθη και μειώνει το κόστος
- αυξάνει την παραγωγικότητα του προσωπικού
- βελτιώνει την εξυπηρέτηση των πελατών
Απλά, γρήγορα, αποτελεσματικά !
Περιλαμβάνει ως βασικά υπο-συστήματα:
-
Σύστημα Διαχείρισης Επιχειρησιακών Διαδικασιών (BPM) που υλοποιείται μέσω των Έργων και των επιμέρους Δράσεών τους
-
Σύστημα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (CRM) που καλύπτει Συναλλασσόμενους και τις Επαφές τους
-
Ημερολόγιο που απεικονίζει επιχερησιακά γεγονότα
-
Σύστημα διαβαθμισμένης σύνδεσης με το ATLAS ERP
Το myAtlas διασφαλίζει την επικοινωνία, τη συνεργασία, τη διαλειτουργικότητα και την αλληλεπίδρασή των υπο-συστημάτων του σε ένα ενιαίο περιβάλλον.
Λειτουργία
Όλα τα αντικείμενα του myAtlas διέπονται από workflows που περιγράφουν τη ροή των σταδίων τους και τις δυνατές μεταβάσεις από κατάσταση σε κατάσταση. Οι αλλαγές κατάστασης των διαφόρων αντικειμένων του myAtlas, εκτελούνται από τους ίδιους τους χρήστες του και πυροδοτούν αυτόματες ενημερώσεις στους εμπλεκόμενους, μέσω email. H λειτουργία του myAtlas διέπεται από ένα πλήρες σύστημα καθορισμού δικαιοδοσιών που περιγράφει τους χρήστες, τις ομάδες χρηστών και τους ρόλους τους μέσα στο σύστημα. Τα δικαιώματα των χρηστών μπορεί να καθοριστούν είτε απευθείας ως προς τα αντικείμενα του myAtlas, είτε σε συνδυασμό με τα στάδια των workflows. Ειδικά ο καθορισμός δικαιωμάτων χρηστών σε συνάρτηση με τα workflows μπορεί να αξιοποιηθεί και για τη διαβαθμισμένη σύνδεση του myAtlas με το ATLAS ERP.
Τέλος, επειδή η δραστηριότητα μιας επιχείρησης δεν αρχίζει και τελειώνει απαραίτητα στο χώρο των κεντρικών της γραφείων και στα πλαίσια ενός αυστηρού ωραρίου, το myAtlas δίνει τη δυνατότητα για άμεση, ασφαλή και πλήρη πρόσβαση στις πολύτιμες πληροφορίες που συλλέγουν όλα τα υπο-συστήματά του: από οποιαδήποτε θέση , εντός ή εκτός της επιχείρησης, οποιαδήποτε χρονική στιγμή, εντός ή εκτός ωραρίου εργασίας της.
Τεχνολογία
Το myAtlas ανήκει στην κατηγορία των Rich Internet Applications (RIA) ακολυθώντας μια client-server αρχιτεκτονική. Οι clients της εφαρμογής είναι υλοποιημένοι σε Javascript/AJAX πάνω στην πλατφόρμα ExtJS, και μπορούν να τρέχουν στους πιο γνωστούς browsers της αγοράς (Internet Explorer > 7, Mozilla Firefox, Safari, Chrome, Opera). O server του myAtlas βασίζεται στην open source πλατφόρμα Plone/Zope, μια από τις πιο γνωστές και δυνατές πλατφόρμες Content Management Systems, με την πιο προχωρημένη και αναλυτική υλοποίηση του υποσυστήματος workflows των αντικειμένων που χειρίζεται. Είναι υλοποιημένο σε Python, και μαζί με την πλατφόρμα Plone/Zope, προσφέρει τις πιο γνωστές τεχνολογίες σε ο,τι αφορά την παροχή υπηρεσιών προς clients οπως JSON, XML RPC, WebDAV, Python plugins κλπ.
Business Process Management (BPM)
Οποιαδήποτε επιχείρηση, ανεξάρτητα από το μέγεθος ή το αντικείμενό της, ακολουθεί διαδικασίες προκειμένου να υλοποιήσει το έργο της. Διαδικασίες για την παραγωγή, τις προμήθειες, την πώληση, την επικοινωνία με πελάτες, την υπογραφή συμβάσεων, την παροχή υπηρεσιών και ούτω καθεξής. Οι διαδικασίες αυτές υφίστανται, είτε είναι τυποποιημένες και καταγεγραμμένες, είτε όχι. Διέπουν όλους τους τομείς δραστηριότητας της επιχείρησης, προσδιορίζουν την «ταυτότητά» της και αποτελούν βασικούς παράγοντες για την επίτευξη των στόχων της.
Το BPM υπο-σύστημα του myAtlas:
- αποτυπώνει, αυτοματοποιεί και τυποποιεί το σύνολο των διαδικασιών της επιχείρησης.
- παρακολουθεί και πληροφορεί σχετικά με όλες τις δραστηριότητες της επιχείρησης
- οργανώνει και ενημερώνει άμεσα τους χρήστες του ανάλογα με τους ρόλους, τις δικαιοδοσίες και τις ευθύνες τους στην επιχείρηση.
- παρέχει πλήρη έλεγχο, σε όλα τα επίπεδα, άμεση πρόσβαση και ασφαλή ανάκτηση πληροφοριών, ταχύτητα απόκρισης και παρακολούθησης.
To BPM υπο-σύστημα του myAtlas υλοποιείται με τα Έργα (projects). Κάθε project περιλαμβάνει ένα σύνολο Δράσεων και μπορεί να συσχετίζεται με: Συναλλασσόμενους και Επαφές του myAtlas, αλλά και με αντικειίενα του ATLAS ERP. To project διέπεται από ένα workflow που προσδιορίζει τις δυνατές καταστάσεις στις οποίες μπορεί να βρίσκεται και τις δυνατές μεταβάσεις από κατάσταση σε κατάσταση.
Έχουμε τη δυνατότητα να ανοίξουμε απεριόριστα projects, ανάλογα με τη λογική και τις ανάγκες της επιχείρησης.
Μέσω των επιμέρους δράσεων ενός project μπορούμε να καταχωρήσουμε και να παρακολουθήσουμε, ποσοτικά και αξιακά, παραδοτέα (προϊόντα, υπηρεσίες κ.ο.κ.) και αντίστοιχα παραδομένα.
Customer Relationship Management (CRM)
Εκτός από τις διαδικασίες που αφορούν στην εσωτερική λειτουργία της επιχείρησης (παραγωγή, ποιότητα κλπ) ένα μεγάλο μέρος διαδικασιών αφορούν σχέσεις της επιχείρησης με συναλλασσόμενους φορείς : πελάτες, υποψήφιοι πελάτες, προμηθευτές, συνεργάτες.
Το CRM υπο-σύστημα του myAtlas:
- συγκεντρώνει όλα τα πληροφορικά στοιχεία των συναλλασσομένων, από ονόματα, στοιχεία επικοινωνίας, μέχρι προτιμήσεις και ιστορικό συναλλαγών
- βοηθά στην αξιολόγηση των αναγκών των πελατών, στη διαχείριση υποψηφίων πελατών και ευκαιριών και στη λήψη αποφάσεων
- αυτοματοποιεί το δυναμικό πωλήσεων
To CRM υπο-σύστημα του myAtlas υλοποιείται με τους Συναλλασσόμενους. Κάθε συναλλασσόμενος μπορεί να συσχετίζεται με Επαφές, Έργα, Δράσεις του myAtlas. O συναλλασσόμενος διέπεται από ένα workflow που προσδιορίζει τις δυνατές καταστάσεις στις οποίες μπορεί να βρίσκεται και τις δυνατές μεταβάσεις από κατάσταση σε κατάσταση. Έχουμε τη δυνατότητα να ανοίξουμε απεριόριστους συναλλασσόμενους, ανάλογα με τη λογική και τις ανάγκες της επιχείρησης.
Calendaring/Alarming
Το στοιχείο του χρόνου δεν θα μπορούσε να λείπει από ένα σύστημα που αποτυπώνει τις διαδικασίες και τις δραστηριότητες της επιχείρησης. Έτσι, το myAtlas ενσωματώνει ένα ημερολόγιο στο οποίο προβάλονται με παραστατικό τρόπο το σύνολο των γεγονότων που αφορούν τον κάθε χρήστη.
Τα γεγονότα εισάγονται από τους χρήστες ως Δράσεις με την προϋπόθεση ότι έχει ορισθεί και η ημερομηνία τέλους της δράσης. Ανάλογα με την κατηγορία που έχουμε ορίσει στην κάθε δράση-γεγονός, εμφανίζονται και με διαφορετικό χρώμα στο ημερολόγιο του χρήστη με δυνατότητα εμφάνισης και απόκρυψης από την οθόνη.
Επίσης, οι χρήστες του συστήματος έχουν την δυνατότητα ορισμού απλών ή σύνθετων κανόνων πάνω σε αντικείμενα (Συναλλασσόμενους, επαφές, δράσεις, προιοντα κτλ) ή σε ομάδα αντικειμένων ώστε να προσδιορίσουν με ποιόν τρόπο το σύστημα θα προβάλει για το κάθε χρήστη τις υπενθυμίσεις (alarms) που τον αφορούν.
Διασύνδεση με το ATLAS ERP της Ergon Iris
Το myAtlas συνδέεται άμεσα με το ATLAS ERP. Μία από τις λειτουργίες της σύνδεσης αυτής είναι η online απεικόνιση των οικονομικών στοιχείων στην καρτέλα του κάθε συναλλασσόμενου. Έτσι ο χρήστης του myAtlas μπορεί να πληροφορείται on line για τα οικονομικά στοιχεία του κάθε συναλλασσόμενου (λογιστική καρτέλα, ανάλυση παραστατικών τιμολογίων, παραγγελιών, δελτίων αποστολή, επιταγών κλπ) ακόμα κι αν δεν έχει εγκατεστημένο το ATLAS ERP, ακόμα κι αν δεν βρίσκεται εντός της επιχείρησης.