Pegasus Oil ERP - Απαραίτητη Προσθήκη στο Σύστημα Εισροών- Εκροών για να διασφαλίζεται η ομαλή λειτουργία του Πρατηρίου Υγρών Καυσίμων
2013-10-17 11:29
Η Υπουργική Απόφαση 1009/04-01-2012 (ΦΕΚ 72/Β’) προβλέπει τη κατάθεση προσφορών από τα Πρατήρια Υγρών Καυσίμων για τη τοποθέτηση ολοκληρωμένων Συστημάτων Εισροών – Εκροών.
Το Σύστημα Εισροών – Εκροών έχει τη δυνατότητα να παρουσιάζει ανά πάσα στιγμή τη περιεχόμενη ποσότητα καυσίμου κάθε δεξαμενής με απόλυτη ακρίβεια. Επιπλέον, συνδέεται σε όλες τις αντλίες του πρατηρίου και καταγράφει κάθε πώληση που πραγματοποιείται, προχωρώντας στην έκδοση απόδειξης.
Συνεπώς εξυπηρετεί:
- Τον έλεγχο των ποσοτήτων καυσίμων που διακινούνται
- Την έκδοση Αποδείξεων
Γιατί είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ το Pegasus Oil ERP και ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ
Ο ρόλος του Pegasus Oil είναι η ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ του Συστήματος ΕΙΣΡΟΩΝ –ΕΚΡΟΩΝ, επιλύοντας τα πρακτικά προβλήματα που εμφανίζονται, προσφέροντας μία σωστή εικόνα και ορθή διαχείριση του Πρατηρίου στον ιδιοκτήτη.
Λειτουργεί παράλληλα με το Σύστημα Εισροών-Εκροών και παίρνει αυτόματα όλες τις κινήσεις που πραγματοποιούνται, ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΝΤΑΣ την Εμπορική Διαχείριση.
Για το Ενημερωτικό Έντυπο πατήστε εδώ
ΠΩΣ ολοκληρώνεται το Σύστημα Εισροών –Εκροών & ΠΟΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ επιλύονται με το Pegasus Oil ERP Start Up
1. Άμεσος Μετασχηματισμός Παραστατικών σε ΔΑ ή ΔΑ-ΤΙΜ.ΠΩΛΗΣΗΣ
o Δυνατότητα Προσυμφωνημένων Τιμών ανά Πελάτη & Έκδοση Στοιχείου κατά το Μετασχηματισμό (π.χ. Συμβάσεις με Δήμους για πώληση Πετρελαίου σε συγκεκριμένη τιμή)
o Δημιουργία Δ.Α. & Τιμολόγηση στο τέλος του μήνα σε Συγκεντρωτικό Τιμολόγιο με αναλυτική Περιγραφή των Δ.Α./Ημερομηνία/Όχημα. Δυστυχώς η λύση που προτείνεται με το Σύστημα Εισροών- Εκροών είναι να γίνεται συγκέντρωση όλων των Αποδείξεων που έχετε κόψει και στη συνέχεια να τις καταγράφετε αναλυτικά σε ένα Αθεώρητο Συγκεντρωτικό!
2. Καταχώρηση Τρόπου Είσπραξης ανά Φορολογικό Στοιχείο (Μετρητά, Επί πιστώσει κ.τ.λ.) & Έλεγχος Υπολοίπων
3. Αυτόματη αποστολή στοιχείων στην ΓΓΠΣ ανά πάσα στιγμή σας ζητηθεί.
4. Οn line Αναβαθμίσεις με τις όποιες τροποποιήσεις του ΚΦΑΣ, εξασφαλίζοντας συνεχή συμμόρφωση με τις αλλαγές που πραγματοποιούνται.
5. Λιανική Πώληση Ειδών Mini – Market - Διαχείριση Αποθήκης – Έλεγχος Αγορών
6. Parking – Πλυντήριο Αυτοκίνητων - Αυτόματη έκδοση αποδείξεων με δυνατότητα προσυμφωνημένων τιμών σε πελάτες.
7. Διαχείριση κάρτας Πελάτη , Πόντοι , Εκπτωτικά κουπόνια βάσει των συναλλαγών που πραγματοποιεί.
8. Τιμολόγηση επί αυτοκινήτου - Διατήρηση ελέγχου σε κάθε ποσότητα που διακινείται και σε κάθε οικονομική συναλλαγή.
9. Έλεγχος κωδ. ΔΕΗ - Επικοινωνία με Ήφαιστο.
10. Οικονομική Διαχείριση της Επιχείρησης: Υπόλοιπα Πελατών – Προμηθευτών - Προγραμματισμός Εισπράξεων/Πληρωμών, Διαχείριση Αξιόγραφων.
11. Έλεγχος Αποθήκης – Ορθή Διαχείριση Αποθέματος – Προσδιορισμός Κέρδους από τη πώληση ενός προϊόντος.
12. Καταχώρηση δαπανών επιχείρησης (ενοίκιο , αμοιβή λογιστή κλπ)
13. Πλήθος εκτυπωτικών και στατιστικών για να έχετε την Εικόνα της Επιχείρησης ανά πάσα στιγμή.
14. Πλήρης Διαχείριση του Ταµείου Βάρδιας
15. Έτοιμες Φόρμες Εκτυπώσεων για το Λογιστή, δυνατότητα γέφυρας με τα πιο δημοφιλή Λογιστικά Προγράμματα της αγοράς.
16. Υψηλού Επιπέδου Παροχή Υπηρεσίας με δυνατότητα:
o Αποστολή Ηλεκτρονικού Παραστατικού μέσω mail
o Προβολή Οικονομικής Καρτέλας Πελάτη μέσω internet
o Αποστολή μαζικών sms-emails για τις προσφορές σας
Η οργάνωση της Επιχείρησης σας δεν σταματά στην έκδοση Αποδείξεων και στο Σύστημα Εισροών – Εκροών!
Μην διστάζετε – Γνωρίστε το Pegasus Oil ERP Start Up !
ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ !