Pegasus Estiasi ERP - Νέες Προσθήκες που Αναβαθμίζουν το Delivery & την Ασύρματη Παραγγελιοληψία !
2015-07-20 07:37
Το Pegasus Estiasi ERP μετρά πλήθος νέων εγκαταστάσεων και δεκάδες νέους χρήστες για τους οποίους αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο της καθημερινής εργασίας. Ως εκ τούτου, η ΤΕΣΑΕ εισάγει νέες δυνατότητες στο μενού των PDA που εξυπηρετούν την Ασύρματη Παραγγελιοληψία, μέσω των on line αναβαθμίσεων αλλά και στη βασική Εφαρμογή Pegasus Estiasi ERP & τη διαχείριση Παραγγελιών Πακέτου (Delivery).
Αναβαθμίσεις στο μενού των PDA (η ίδια λογική έχει εφαρμοστεί και σε κάθε συσκευή που χρησιμοποιείται για την ασύρματη παραγγελιοληψία - tablet, smartphone, i-phone):
1. Στην οθόνη των παραγγελιών του τραπεζιού έγιναν οι εξής αλλαγές:
α. Προστέθηκαν στήλες για αλλαγή της ποσότητας και των ακυρωμένων. Ορίζουμε στον κάθε σερβιτόρο αν θα έχει δικαίωμα των αλλαγών*
β. Προστέθηκε η δυνατότητα αλλαγής παρέας σε είδος για την εξυπηρέτηση των "κερασμένων".
γ. Προστέθηκε η δυνατότητα εκτύπωσης απόδειξης σε επιλεγμένα είδη για την έκδοση μερικής απόδειξης.
δ. Το κάθε είδος εμφανίζεται σε 2 γραμμές πλέον για να χωράνε στο πλάτος οι νέες πληροφορίες.
2. Στην καταχώρηση παραγγελίας:
α. O σερβιτόρος μπορεί να αλλάξει, αν έχει το δικαίωμα*, και την έκπτωση στην τιμή μονάδας του είδους εκτός από το ποσοστό.
β. Εμφανίζονται πρώτα τα συσχετιζόμενα είδη και μετά οι παρατηρήσεις του είδους π.χ. Σοκολατόπιτα + Παγωτό (Συσχετιζόμενο) + Χωρίς Σαντιγί (Παρατήρηση)
γ. Βλέπει αποκλειστικά τα Είδη Τιμοκαταλόγου που έχουν οριστεί στο χώρο που εξυπηρετεί για γρηγορότερη παραγγελία, χωρίς να εμφανίζονται περιττές εγγραφές.
*Αυτοί οι ορισμοί γίνονται πάντα από τη Reception της Εφαρμογής με συγκεκριμένα προνόμια.
Αναβαθμίσεις στη βασική Εφαρμογή Pegasus Estiasi ERP - Delivery:
-
Στον τιμοκατάλογο Εστιατορίου προστέθηκε η δυνατότητα αντιγραφής είδους για ταχύτερη διαμόρφωση. Στο ίδιο πλαίσιο έγινε και η προσθήκη της επιλογής "Ορισμός Τιμοκαταλόγου" για ταχύτερη διαχείριση των βασικών στοιχείων του τιμοκαταλόγου (ομάδες, διαδοχή, τιμές).
-
Προστέθηκε η δυνατότητα να ορίσουμε για κάθε χώρο μία εικόνα με την κάτοψή του. Η επιλογή και διαχείριση των τραπεζιών μπορεί να γίνεται μέσα από αυτήν την εικόνα.
-
Στην διαχείριση των παραγγελιών πακέτου (Delivery), προστέθηκε η δυνατότητα γρήγορης ανάθεσης παραγγελιών σε σερβιτόρο και με την χρήση κάρτας - barcode.
-
Στη καταχώρηση πελάτη/συναλλασσομένου προστέθηκε η δυνατότητα επιλογής στοιχείων από το Google Maps (Δείτε τη Μελέτη). Πραγματοποιείται η εμφάνιση του πελάτη σε χάρτη. Στη διαχείριση των παραγγελιών πακέτου (Delivery), μπορείτε να επιλέξετε την εμφάνιση χάρτη με όλες τις παραγγελίες της οθόνης.
-
Προστέθηκε η αναφορά [Σύνολα Ανά Χώρο και Ημέρα] που εμφανίζει τα σύνολα παραγγελιών και αποδείξεων ανά χώρο (πχ Σύνολα σε Σάλα Μέσα, Σύνολα σε Αυλή κτλ). Έχει την δυνατότητα εκτύπωσης σε θερμικό εκτυπωτή.
-
Τροποποιήθηκε η επανεκτύπωση παραγγελίας μέσα από τις παραγγελίες ενός τραπεζιού ώστε: Ο χρήστης μπορεί να επιλέξει αν θα τυπώσει: τα είδη μίας παραγγελίας / όλου του τραπεζιού/επιλεγμένο είδος/ ή τα ακυρωμένα μόνο.
Αξιολογήστε τις νέες δυνατότητες και ενημερωθείτε για την ισχύουσα Προσφορά!
Μαζική Εστίαση - Delivery - Εμπορική Διαχείριση σε 1 Λύση!
Παρακολουθήστε τις ΝΕΕΣ Video Παρουσιάσεις της Εφαρμογής
Οικονομικό Όφελος:
-
Εξαιρετικά Οικονομικό Συμβόλαιο Τεχνικής Υποστήριξης ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΑΡΙΘΜΟΥ Σερβιτόρων
-
Μηδενική Χρέωση ανά Θέση Εργασίας (multi-user Άδεια Χρήσης)
-
Ενοποιημένη Πλατφόρμα Διαχείρισης Σάλας - Delivery - Take Away
-
Χωρίς Επινοικίαση - Χαμηλό κόστος αρχικής Επένδυσης
Κινηθείτε γρήγορα, Μηχανογραφηθείτε Οικονομικά,
ικανοποιήστε κάθε Εργασιακή Απαίτησή σας,
με σύμμαχο την SBS.