Pegasus ERP - Η πλέον καθιερωμένη Εφαρμογή Μηχανογράφησης για τα Καταστήματα Ένδυσης - Υπόδησης!

2014-05-15 10:07

Τα Καταστήματα Ένδυσης  - Υπόδησης συνιστούν έναν ιδιάζοντα κλάδο του Ελληνικού Λιανεμπορίου. Οι απαιτήσεις Μηχανογράφησης των Επιχειρήσεων αυτού του είδους κρύβουν κάποιες ιδιαιτερότητες ενώ παράλληλα τα Κοστολόγια τόσο για την Αγορά όσο και την Ετήσια Συντήρηση πρέπει να διατηρούνται σε χαμηλά επίπεδα.

Η ΤΕΣΑΕ με το Pegasus Retail ERP υποστηρίζει σταθερά πλήθος ενεργών Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης ενώ παράλληλα επεκτείνει το Πελατολόγιό της χάρη στις Νέες Τεχνολογίες που ενσωματώνει στις Εφαρμογές της ώστε να προσφέρει ακόμα περισσότερες δυνατότητες .  

Επιπλέον, με τη νέα Web Εφαρμογή Pegasus e-Commerce Web App κάθε Κατάστημα μπορεί να αποκτήσει και το δικό του e-Shop το οποίο θα ενημερώνεται ΑΥΤΟΜΑΤΑ από την Εφαρμογή Μηχανογράφησης Pegasus.

Pegasus Retail  ERP:

Τί προσφέρει η Εφαρμογή:

  • Πλήρη Οικονομική Διαχείριση Πελατών - Προμηθευτών. Οργανώστε τις Αγορές & τις Πωλήσεις!
  • Δυνατότητα Άμεσης Εισαγωγής Παραστατικών Αγορών από αρχείο του Προμηθευτή σας!
  • Διαχείριση Αποθήκης με πολλαπλούς Κωδικούς Προμηθευτή ή πολλαπλά barcode ανά Είδος!
  • Αυτόματη Δημιουργία Χρωματολογίου - Μεγεθολογίου!
  • Εύκολη εκτύπωση Ετικετών με τα στοιχεία που επιθυμείτε (Barcode, Τιμή Λιανικής, Χρώμα - Μέγεθος)
  • Διαχείριση Σετ Ειδών 
  • Δωροεπιταγές (Gift Cards) - Κάρτες Πελατών - Εξαργύρωση Πόντων
  • Διαχείριση πολλαπλών Αποθηκευτικών Χώρων
  • Εύκολη Απογραφή με τρεις κινήσεις ή με Εισαγωγή αρχείου Excel
  • Πολλαπλές Αναφορές και Report Generator για να δημιουργήσετε τις δικές σας βάσει των αναγκών της Επιχείρησης!

 

Παρακολουθήστε τη Video Παρουσίαση για το module Χρώμα - Μέγεθος! Αξιοποιήστε τις Δυνατότητες που προσφέρονται!

 


Η standard έκδοση της Εφαρμογής  περιλαμβάνει ένα Πλήρες και Ολοκληρωμένο Εμπορικό Κύκλωμα για την Οικονομική Διαχείριση της Επιχείρησης ενώ όλες οι καθημερινές Λειτουργίες πραγματοποιούνται μέσα από την Εύχρηστη Οθόνη Touch Retail.  

Τί προσφέρει στον Χρήστη η Οθόνη Retail:

  • Εύκολη Αναζήτηση Ειδών & Καταχώρηση Απόδειξης σαν να είχατε Ταμειακή Μηχανή!
  • Άμεση Εύρεση Ειδών με Barcode Scanner - Πολλαπλά Barcodes ανά είδος!
  • Απόδειξη σε Αναμονή & Ανάκληση Απόδειξης από αναμονή για να εξυπηρετείτε όλους τους Πελάτες σας
  • Έκδοση Όλων των Παραστατικών με  2 Κινήσεις!
  • Άνοιγμα /  Κλείσιμο Βάρδιας Υπαλλήλων - Άνοιγμα / Κλείσιμο Ταμείου.
  • Πλήρης Προσαρμογή στις ανάγκες του Πελάτη καθώς είναι Παραμετροποιήσιμη! 
  •  

Παρακολουθήστε τη Video Παρουσίαση για την Οθόνη Retail

Και φυσικά, επειδή είναι ERP η Επιχείρηση Οργανώνεται σε κάθε Επίπεδο:

  • Διαχείριση Υπολοίπων - Προγραμματισμός Εισπράξεων/Πληρωμών 
  • Καταχώρηση και Διαχείριση Δαπανών Επιχείρησης
  • Δυνατότητα σύνδεσης με module όπως Γενική Λογιστική κτλ 
  • Συγκεντρωτική Κατάσταση Φορολογικών Στοιχείων  

 

Παρακολουθήστε τη διαδικασία ενημέρωσης του e-Shop σας με νέα Προϊόντα απευθείας από το ERP σας! 

Η SMART BUSINESS SOLUTIONS, επίσημος συνεργάτης της ΤΕΣΑΕ ΑΤΕ, είναι στη διάθεσή σας για την εφαρμογή της λύσης και στη δική σας επιχείρηση.

Πίσω

Επαφή

Smart Business Solutions
Μ. Αλεξάνδρου 10
Κως
853 00
Ελλάδα

+30 22420 28000 (τηλ/fax)
+30 69467 27267

© 2013 Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα

Φτιάξε δωρεάν ιστοσελίδαWebnode