Pegasus Bookstore ERP Start Up : Εξειδικευμένη Λύση Μηχανογράφησης για τα Βιβλιοπωλεία, με μοναδικά χαρακτηριστικά.

2013-09-18 21:45

Η Εφαρμογή απευθύνεται σε Βιβλιοπωλεία & Καταστήματα με Είδη Γραφείου / Χαρτικά.

Στόχος της πρότασης είναι:

  • η οργάνωση της εντατικής λιανικής
  • η πλήρης οικονομική διαχείριση μέσα από το εμπορικό κύκλωμα
  • η ενημέρωση του υποψήφιου πελατολογίου μέσα από sms, newsletters κ.α.
  • η ηλεκτρονική εικόνα της επιχείρησης μέσα από ένα απόλυτα ενημερωμένο e-shop

 

PEGASUS BOOKSTORE ERP START UP

 

Ενημέρωση της Αποθήκης από τη Βάση της Biblionet

173.000 Τίτλοι για διαχείριση μέσα από τη Τοπική Μηχανογράφηση

Αυτόματη εμφάνιση των τίτλων στο e-shop σας

 

Γιατί με Pegasus© ;

Γιατί τα Μοναδικά Χαρακτηριστικά του, είναι τα Ανταγωνιστικά σας Πλεονεκτήματα. Αναλυτικότερα:

  • Αυτοματοποίηση των Καθημερινών εργασιών (Παραγγελίες, Τιμολόγηση, Αποθήκη κ.α.) μέσα από μία εύχρηστη Οθόνη Εντατικής Λιανικής.
  • Διαφοροποιηθείτε από τον ανταγωνισμό. Mέσα από μία touch οθόνη μπορείτε να διαχειρίζεστε Πόντους, Δωροεπιταγές ή Κάρτες πελατών .
  • Πλήρες Εμπορικό Κύκλωμα & CRM που συμπεριλαμβάνονται στη Βασική Έκδοση της εφαρμογής.
  • Αυτόματη επικοινωνία με το site της Επιχείρησής σας – Παραλαβή των on-line παραγγελιών – Αυτόματη εμφάνιση διαθεσιμότητας από την Αποθήκη!

 

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ:

  • Εφοδιασμένο με το module Library: το οποίο συνδέεται με την βάση της Bιβλιοnet (www.biblionet.gr) και ενημερώνεται με τα στοιχεία της, τα οποία μπορείτε να τα διαχειριστείτε τοπικά π.χ. αναζητήσεις με Τίτλο, Συγγραφέα, Εκδοτικό Οίκο κ.τ.λ.
  • Πλήρες Εμπορικό Κύκλωμα : Πελάτες, Προμηθευτές, Αποθήκες, Αξιόγραφα, Έσοδα-Έξοδα, Υπόλοιπα Πελατών/ Προμηθευτών, Παραγγελίες κ.α.
  • Module Retail: η Εντατική Λιανική γίνεται Άμεση & Ευέλικτη με τη χρήση barcode scanners. Προσφέρει υπηρεσίες επιπέδου όπως οι κάρτες Πελατών & η Διαχείριση Πόντων με εξαργύρωση σε Δωροεπιταγές. Αποτελεί τον κορμό κάθε επιτυχημένης εφαρμογής στη Λιανική Πώληση.
  • Εξυπηρετεί και Δανειστική Βιβλιοθήκη
  • Αυτόματα Upda tes που προσφέρουν Νέες Δυνατότητες στην Εφαρμογή σας. Άμεση Ενημέρωση του προγράμματος ως προς νέες απαιτήσεις
  • Αναλυτικό CRM: σας δίνει τη δυνατότητα να οργανώσετε καλύτερα τις πωλήσεις σας καθώς και τη γραμματειακή σας υποστήριξη. Τηρεί αναλυτικό ιστορικό πελατών και σας δίνει τη δυνατότητα να πραγματοποιείτε στοχευμένη επικοινωνία με αποστολή sms/email.
  • Εφοδιασμένο με έτοιμα Στατιστικά και Εκτυπώσεις αλλά και δυνατότητα δημιουργίας επιπλέον στατιστικών και εκτυπωτικών καταστάσεων ανάλογα με τις δικές σας ανάγκες. Statistic & Report Generator - Προβλέψεων Πωλήσεων – Μέτρηση Αποτελεσμάτων

 

Για βιντεο-παρουσίαση της Εφαρμογής επιλέξτε εδώ

 

Πίσω

Επαφή

Smart Business Solutions
Μ. Αλεξάνδρου 10
Κως
853 00
Ελλάδα

+30 22420 28000 (τηλ/fax)
+30 69467 27267

© 2013 Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα

Φτιάξε δωρεάν ιστοσελίδαWebnode