Υπογραφή ΕΑΦΔΣΣ με την χρήση του Pegasus C&A Server

2013-10-21 17:56

Σκοπός: Εκτύπωση παραστατικών από πολλά τερματικά με την χρήση μίας σειριακής ΕΑΦΔΣΣ

Εργαλεία:

1. Pegasus ERP StartUP: Η εφαρμογή Pegasus ERP που χρησιμοποιείτε
2. Module Pegasus C&A Server.

Εγκατάσταση

Βήμα 1.
Θα πρέπει να κάνετε όλες τις διαθέσιμες αναβαθμίσεις της εφαρμογής σας και να προσθέσετε το Module Pegasus C&A server στην εφαρμογή σας ([Υποστήριξη -> Πρόσθεση Module στην Εφαρμογή ]). Στην συνέχεια θα πρέπει σε έναν χρήστη να δώσετε τα νέα προνόμια που δημιουργεί το module για να μπορείτε να κάνετε τις απαραίτητες ρυθμίσεις ([ToolBox-> Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Βασικής Παραμετροποίησης -> Χρήστες Εφαρμογής]).

Βήμα 2.
Στον Υπολογιστή που είναι συνδεδεμένη η ΕΑΦΔΣΣ (τον καλούμε ΕΑΦΔΣΣ server) θα πρέπει να κάνετε την εγκατάστασή της σαν να έπαιρνε υπογραφές μόνο ο συγκεκριμένος Η/Υ από την ΕΑΦΔΣΣ  (σύμφωνα με τις οδηγίες που θα βρείτε στην ανάλογη με την ΕΑΦΔΣΣ μελέτη)

Βήμα 3.
Από την επιλογή [Toolbox -> Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίηση Εφαρμογής ->  Κεντρικοί Πίνακες Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίηση Pegasus C&A Server -> Βασικές Παράμετροι] ορίζετε τις βασικές παραμέτρους του Server:

      α. Χρόνος Ελέγχου Αιτήσεων Υπογραφών (sec) = 1 (αν η έκδοση των υπογραφών καθυστερεί μπορείτε να δώσετε μικρότερη τιμή)
    β. Πλήθος Επαναλήψεων ανά Session = 500


Βήμα 4.
Από την επιλογή [Toolbox -> Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίηση Εφαρμογής ->  Κεντρικοί Πίνακες Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίηση Pegasus C&A Server -> Pegasus Βάσεις για έλεγχο αιτήσεων] θα ορίσετε τις βάσεις που θα ελέγχει ο Server. Αν θα ελέγχει μόνο το τοπικό Pegasus ERP, θα καταχωρήσετε μία εγγραφή με τα εξής στοιχεία (θα πρέπει να είναι ήδη καταχωρημένη αλλά ελέγξτε το):
     α. Connection String  =Κενό
     β. Ενεργή = Τσεκαρισμένο

Βήμα 5.
Σε όλα τα τερματικά, και του ΕΑΦΔΣΣ Server, θα πρέπει να ορίσετε στην επιλογή [Υποστήριξη -> Pegasus C&A -> Ρυθμίσεις Client (C&A Server)] τις απαραίτητες παραμέτρους:
       α. Α.Α. Server που επικοινωνεί = 0 αφού θα έχουμε μόνο έναν server
       β. Χρόνος Αναμονής ανά έλεγχο (sec) = 1 . Αν καθυστερεί η έκδοση υπογραφής μπορούμε να βάλουμε μικρότερη τιμή.
       γ. Μέγιστο Πλήθος Προσπαθειών = 10
       δ. Τσεκάρετε το "Ενεργή Λειτουργία Client σε C&A Server"

Βήμα 6.
Στον ΕΑΦΔΣΣ Server θα πρέπει να εκτελείται ο Pegasus C&A Server για να μπορεί να εξυπηρετεί τις αιτήσεις για υπογραφή. Η ενεργοποίηση μπορεί να γίνει με τους εξής τρόπους:
    α. Από την επιλογή [Βάσεις Δεδομένων -> Pegasus C&A Server -> Reception C&A Server]
    β. Εκτελώντας το eafdss_server.bat που θα βρείτε στο φάκελο ca_serverbatch της εφαρμογής. Το αρχείο μπορείτε να το ορίσετε να εκτελείτε με την εκκίνηση του Υπολογιστή (βάζοντάς το στην επιλογή "εκκίνηση" - StartUp -  των Windows)
    γ. Δημιουργώντας συντόμευση με τα εξής στοιχεία:

           Target (Προορισμός): pego312.exe [user] casa01p30 1 [Server Nr] [NoWindow] [dbases Codes]
           Start In (Εναρξη στο): ca_server_001
               Στα παραπάνω θα πρέπει να προσθέσετε το φάκελο της εφαρμογής. 
όπου:
       [user]=Κωδικός Χρήστη που μπαίνει στην εφαρμογή
       [Server Nr]= ΑΑ Server του οποιου τις αιτήσεις εκτελεί. Θα δώσετε το 0
       [No Window]= Αν είναι 1 εκτελείται χωρίς να εμφανίζει παράθυρο λειτουργίας. Αν δώσετε 0 εκτελείται με παράθυρο
       [dbases Codes]=Μπορείτε να έχετε χωρισμένους με - τους κωδικούς των βάσεων που θα ελέγχει όπως τις έχετε ορίσει στην επιλογή ([Toolbox -> Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίηση Εφαρμογής ->  Κεντρικοί Πίνακες Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίηση Pegasus C&A Server -> Pegasus Βάσεις για έλεγχο αιτήσεων]). Αν δεν δώσετε τιμή ελέγχει όλες τις βάσεις

Παράδειγμα :
    Target = c:TESAESAPegasusErpStartuppego312.exe 1 0
    Startin = c:TESAESAPegasusErpStartupca_server_001                 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
Η έκδοση υπογραφών από τα τερματικά λειτουργεί με τις μεθόδους που είναι προσαρμοσμένες στην ΠΟΛ 1221/31-12-2012. Γι'αυτό τον λόγο θα πρέπει να γίνουν οι εξής τροποποιήσεις στην εφαρμογή:
    α. Επειδή οι μέθοδοι που εκτελούν την έκδοση υπογραφής έχουν τροποποιηθεί από fhmp90, fhmp91, fhmp92 σε femp90, femp91, femp92 θα πρέπει να γίνουν οι ανάλογες αλλαγές στους ορισμούς των εκτυπωτών των παραστατικών σας. Για να μην κάνετε τις τροποποιήσεις αυτές, μπορείτε να αντιγράψετε τα αρχεία του φακέλλου fem/basic/_001 στο φάκελλο basic/_001 της εφαρμογής (σε κάθε τερματικό)
    β. Θα πρέπει να ορίσετε το ΑΦΜ εκδότη ([ToolBox -> Εργαλεία Παραμετροποιησης -> Παραμετροποίησης Τερματικού -> Τίτλοι Εκτυπώσεων])

    γ. Θα πρέπει να ορίσετε για κάθε παραστατικό που εκδίδετε τον κατάλληλο κωδικό παραστατικού του Υπουργείου. Στον φάκελο fem/data/parastatika της εφαρμογής υπάρχει μέθοδος (chan.peg) που κάνει την αντιστοίχιση για τα προκαθορισμένα παραστατικά (την εκτελείτε από την επιλογή [Υποστήριξη -> Εκτέλεση Μεθόδου Pegasus]).

Λεπτομερείς οδηγίες μπορείτε να βρείτε στην μελέτη Ενσωμάτωση Ρυθμίσεων της ΠΟΛ 1221/31-12-2012 στις Εφαρμογές Pegasus ERP
Σημειώστε ότι μέχρι την ισχύ της ΠΟΛ, δεν χρειάζεται να γίνει αλλαγή των μεθόδων επικοινωνίας με την ΕΑΦΔΣΣ (αγνοείστε τις σχετικές οδηγίες για τον φάκελο femconnect της παραπάνω μελέτης).

Πίσω

Επαφή

Smart Business Solutions
Μ. Αλεξάνδρου 10
Κως
853 00
Ελλάδα

+30 22420 28000 (τηλ/fax)
+30 69467 27267

© 2013 Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα

Φτιάξε δωρεάν ιστοσελίδαWebnode