Σύνδεση των κλασικών εκτυπωτών σας με το Google Cloud Print
2013-11-18 14:07
Α. Εάν ο εκτυπωτής σας έχει δυνατότητα νέφους, ακολουθήστε τις οδηγίες που παρέχονται από τον κατασκευαστή ή ανατρέξτε στην ενότητα ρύθμιση του εκτυπωτή με δυνατότητα νέφους
Β. Για να συνδέσετε έναν κανονικό εκτυπωτή, ενεργοποιήστε την εφαρμογή σύνδεσης Google Cloud Print χρησιμοποιώντας έναν υπολογιστή Windows ή Mac που είναι συνδεδεμένος στον εκτυπωτή. Μην προσπαθήσετε να συνδέσετε σε έναν εκτυπωτή, δεν θα λειτουργήσει. Θα πρέπει να έχετε εγκαταστήσει το στον υπολογιστή. Εάν χρησιμοποιείτε τα Windows XP, βεβαιωθείτε ότι έχετε επίσης την Google Chromeτων Windows XP Service Pack 3 (SP3) εγκατασταθεί.
Μόλις εγκαταστήσετε το Google Chrome, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να ενεργοποιήσετε την εφαρμογή σύνδεσης Google Cloud Print στο Google Chrome.
-
Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στον υπολογιστή Windows, Mac ή Linux.
-
Ανοίξτε το Google Chrome.
-
Κάντε κλικ στο μενού του Chrome
στη γραμμή εργαλείων του προγράμματος περιήγησης.
-
Επιλέξτε Ρυθμίσεις.
-
Κάντε κλικ στον σύνδεσμο Εμφάνιση σύνθετων ρυθμίσεων.
-
Μεταβείτε στο τμήμα "Google Cloud Print". Κάντε κλικ στο στοιχείο Σύνδεση στο Google Cloud Print.
-
Στο παράθυρο που θα εμφανιστεί, συνδεθείτε με τον Λογαριασμό σας Google για να ενεργοποιήσετε την εφαρμογή σύνδεσης Google Cloud Print.
-
Θα εμφανιστεί ένα μήνυμα επιβεβαίωσης για τον εκτυπωτή. Κάντε κλικ στην επιλογή Ολοκλήρωση καταχώρισης εκτυπωτή.
-
Θα δείτε ένα μήνυμα επιβεβαίωσης που σας ενημερώνει ότι το Google Cloud Print ενεργοποιήθηκε. Κάντε κλικ στην επιλογή Διαχείριση των εκτυπωτών σας για να μάθετε περισσότερα.
Ο εκτυπωτής είναι πλέον συσχετισμένος με τον Λογαριασμό σας Google και έχει συνδεθεί με το Google Cloud Print. Θα μπορείτε να εκτυπώνετε σε αυτόν τον εκτυπωτή κάθε φορά που θα συνδέεστε στον ίδιο Λογαριασμό Google στο Chromebook.
Πηγή : GOOGLE support