Πρόταση προς Γραφεία Γενικού Τουρισμού
2012-03-28 10:08
Με το παρόν, είμαι στην ευχάριστη θέση να σας γνωστοποιήσω την έναρξη λειτουργίας της Smart Business Solutions (SBS), η οποία εξειδικεύεται και στοχεύει στην επιλογή, εγκατάσταση, συντήρηση και υποστήριξη των πλέον προηγμένων τεχνικά αλλά και χρηστικών εφαρμογών λογισμικού της ελληνικής αγοράς, με προσανατολισμό στις, κάθε μεγέθους και αντικειμένου, επιχειρήσεις.
Λόγω της, κατά το παρελθόν, μακρόχρονης απασχόλησής μου στον κλάδο του τουρισμού και ειδικότερα στον τομέα των Γραφείων Γενικού Τουρισμού – στο εξής ΓΓΤ - (με τους περισσότερους από σας είμαι ήδη γνωστός ως παλιός συνεργάτης), μια από τις προτεραιότητές μου όσον αφορά την νέα επαγγελματική μου δραστηριότητα, ήταν να ψάξω, να αξιολογήσω και τελικά να επιλέξω μια ολοκληρωμένη λύση διαχείρισης της καθημερινής δραστηριότητας και των οικονομικών ενός σύγχρονου ΓΓΤ και να είμαι σε θέση να την προτείνω στον κλάδο σας.
Πιστεύω ειλικρινά ότι η ακολούθως προτεινόμενη λύση, είναι ικανή να «εκτοξεύσει» την καθημερινή απόδοση του γραφείου σας, οργανώνοντας, απλοποιώντας, συντομεύοντας σε τρομερό βαθμό, όλες τις δραστηριότητες, εξασφαλίζοντας σας παράλληλα, πλήρη, αναλυτική και αξιόπιστη πληροφόρηση, ώστε να έχετε ανά πάσα στιγμή και απ’ όπου κι αν βρίσκεστε (σε οποιοδήποτε σημείο της υδρογείου) καθαρή εικόνα της επιχείρησής σας.
Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΥ : [TravelOne® & SAP Business One®]
Τα ΓΓΤ (Γραφεία Γενικού Τουρισμού), αντιμετωπίζουν την έλλειψη ενός ολοκληρωμένου πληροφορικού συστήματος. Συνήθως, κάθε τουριστικός πράκτορας βρίσκεται αντιμέτωπος με διαφορετικά και ανομοιογενή συστήματα προς διεκπεραίωση των καθημερινών του εργασιών.
Για παράδειγμα, ένα τυπικό τουριστικό πρακτορείο (ακόμη και το μικρότερο) συνήθως διαθέτει τα ακόλουθα συστήματα :
1. Ένα ή περισσότερα CRS (Computer Reservation Systems) όπως τα SABRE, Amadeus και Travelport. Τα συγκεκριμένα χρησιμοποιούνται για online bookings π.χ. αεροπορικών εισιτηρίων. Σε πολλές περιπτώσεις, χρησιμοποιούνται και πιο εξειδικευμένα CRS (όπως π.χ. το ForthCRS που παρέχει online κρατήσεις ακτοπλοϊκών εισιτηρίων).
2. Online Travel Booking Engines, που μπορεί να παρέχουν σε πραγματικό χρόνο τις καλύτερες προσφορές αλλά και την διαθεσιμότητα σε Ξενοδοχεία, RAC κλπ, όπως το Entrada της AHEAD. Αυτά τα συστήματα δίνουν την δυνατότητα σε μικρά ΓΓΤ (2-10 ατόμων) να συναγωνιστούν τους e-Giants όπως το www.expedia.com
3. e-Travel WebSite που παρέχει προσφορές online booking σε τελικούς πελάτες. Αυτά τα e-Travel μπορεί να διαθέτουν :
- Διασύνδεση με Online Travel Booking Engines (π.χ. Entrada)
- Διασύνδεση με CRS (π.χ. SABRE) - Εξειδικευμένα Travel Packages (π.χ. πακέτα μήνα μέλιτος, πακέτα παρακολούθησης αγώνων ποδοσφαίρου ή F1, πακέτα θρησκευτικού ή περιβαλλοντικού τουρισμού κλπ) που έχει αναπτύξει και διανέμει το ΓΓΤ
4. Σύστημα Back Office (εμπορικής-λογιστικής διαχείρισης), διασυνδεδεμένο ή όχι με μερικά από ή όλα τα προηγούμενα συστήματα
5. Σύστημα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (CRM – Customers Relationships Management), το οποίο στις περισσότερες περιπτώσεις είναι ξεχωριστό από το σύστημα Back Office (π.χ. SalesForce CRM, SugarCRM, Maximizer CRM κλπ)
Το TravelOne® with SAP Business One® παρέχει όλα τα παραπάνω συστήματα, ολοκληρωμένα, ομογενοποιημένα ως μία και μόνη πλήρη Front and Back Office λύση, κάτι μοναδικό στον χώρο της Τουριστικής Βιομηχανίας.
Δηλαδή, το TravelOne® & SAP Business One® προσφέρει την ακόλουθη λειτουργικότητα, σ’ ένα πακέτο :
- Ολοκλήρωση με το Amadeus για Αεροπορικά Εισιτήρια
- με το SABRE για Αεροπορικά Εισιτήρια
- Ολοκλήρωση με το Entrada Booking Engine για Ξενοδοχεία, Κρουαζιέρες, RAC κ.ά. παγκοσμίως
- Ολοκλήρωση με το ForthCRS
- Βασική υποδομή για διασύνδεση του SAP Business One (η λύση ERP-CRM της νο 1 εταιρείας κατασκευής επιχειρηματικού λογισμικού παγκοσμίως, της Γερμανικής SAP) με το WebSite του ΓΓΤ (αν υπάρχει ήδη) σε μια αλληλεπιδραστική σχέση (το εύρος της σχέσης εξαρτάται από τη δομή και κατασκευή του WebSite). Περιλαμβάνει ενδιάμεσους παρεμβαλλόμενους Πίνακες για τo «ανέβασμα» ή «κατέβασμα» σχετικών δεδομένων.
- Special Reports που απαιτούνται (BSP Reports)
- Παραμετροποίηση που επιτρέπει στα ΓΓΤ να χρησιμοποιήσουν το SAP Business One για ειδικές ανάγκες τους όπως : - Πωλήσεις προϊόντων VISA και Ασφαλιστικών προϊόντων- Διαμορφώσεις και πωλήσεις Τουριστικών Πακέτων (συνδυασμένα δηλαδή αεροπορικά εισιτήρια + ξενοδοχειακή διαμονή + ενοικίαση αυτοκινήτου κλπ) - Διαμόρφωση και πώληση ειδικών προϊόντων (π.χ. συνέδρια, εκδρομές-bonus προσωπικού εταιρειών κλπ)
Τα προαναφερθέντα, αποτελούν επιπλέον προσθήκες στο ήδη υπάρχον βασικό προϊόν SAP Business One, που προσφέρει :
- Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων (Customer Relationship Management)
- Επιχειρηματική Ευφυϊα (Business Intelligence)
- Οικονομική Διαχείριση (Financial Management)
- Λογιστική Διαχείριση (Accounting Management)
- Ολοκλήρωση με και χρήση από iPhone/ iPad
- Διαχείριση Συνεργατών (Business Partners)
- Ειδοποιήσεις και Εγκρίσεις (Alerts and Approvals)
- Ολοκληρωμένη Διασύνδεση με Outlook και MS Office
Ο ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΜΟΥ : Alexander Moore S.A.
Η Alexander Moore αποτελεί επίσημο συνεργάτη της SAP και ασχολείται με εφαρμογές του SAP Business One® από το 2004, ακολουθώντας μια επιτυχημένη πρακτική management consultancy (με πελάτες όπως οι TUI Hellas, Shell, Jansen Ceilag, BMW Hellas, Virgin Megastores, Marks and Spencer, Sephora, EuroBrokers Insurance, Santa Marina Myconos Hotel, DF Securities, Pizza Hut).
Σήμερα, αποτελεί κορυφαίο συνεργάτη της SAP στην Ελλάδα, όσον αφορά το SAP Business One®, έχοντας σημαντικότατο αριθμό επιτυχημένων εγκαταστάσεων του εν λόγω συστήματος. Μερικοί, ενδεικτικοί, πελάτες της στην Ελλάδα, είναι οι ακόλουθοι :
Endress + Hauser
Alstom Transportation
Deals SA
Powerstore
Karavias Co (Lloyd’s Coverholder)
SAP Hellas (συνεργασία στον «εξελληνισμό» του SAP Business One)
Campari group
Group Roullier
Lalizas Group
Mayfair Travel
CNC Solutions
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΑΣ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!
ΖΗΤΗΣΤΕ ΜΑΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΔΕΣΜΕΥΣΗ