Μηχανογράφηση Super- Market, Mini-market & Περίπτερων ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με Pegasus ERP!

2014-05-23 10:33

To Pegasus ERP με το module Διαχείρισης Εντατικής Λιανικής  (Touch Retail) εγγυάται τη ταχύτατη διεκπεραίωση των πωλήσεων, την αυτοματοποίηση και ορθή διαχείριση όλων των καθημερινών εργασίων και λειτουργιών του Καταστήματος (Back Office)  ενώ προσαρμόζεται στις ιδιαίτερες ανάγκες του κάθε Επιχειρηματία. 

Οφέλη Μηχανογράφησης:

  • Πλήρης Έλεγχος όλων των Εργασιών & Δραστηριοτήτων
  • Άψογη Οργάνωση όλης της Εμπορικής Λειτουργίας της Επιχείρησης
  • Υψηλό Επίπεδο Υπηρεσιών
  • Ικανοποιημένο & Πιστό Πελατολόγιο

Γιατί με ΤΕΣΑΕ & Pegasus ERP:

  • Αποκλειστική Διαχείριση της Εντατικής Λιανικής μέσα από την Οθόνη Touch Retail
  • Πλήρες Εμπορικό Κύκλωμα 
  • CRM ενσωματωμένο στη βασική έκδοση της Εφαρμογής
  • Δυνατότητα Αμφίδρομης Επικοινωνίας με τα Υποκαταστήματα της Επιχείρησης
  • Χαμηλό κόστος Ετήσιας Συντήρησης Ανεξαρτήτως Αριθμού Χρηστών & Ταμείων 
  • Άμεση Ενημέρωση όλων των Περιφεριακών Μονάδων μέσα από το Pegasus ERP

PEGASUS ERP:

Όλες οι Διαδικασίες Εντατικής Λιανικής Πώλησης μέσα από το πάτημα ενός κουμπιού

Παρακολουθήστε τη Video Παρουσίαση για την Οθόνη Retail

 

Δυνατότητες Οθόνης Touch Retail: 

  • Εύκολη Αναζήτηση Ειδών & Καταχώρηση Απόδειξης σαν να είχατε Ταμειακή Μηχανή!
  • Άμεση Εύρεση Ειδών με Barcode Scanner - Πολλαπλά Barcodes ανά είδος!
  • Απόδειξη σε Αναμονή & Ανάκληση Απόδειξης από αναμονή για να εξυπηρετείτε όλους τους Πελάτες σας
  • Έκδοση Όλων των Παραστατικών με  2 Κινήσεις!
  • Άνοιγμα /  Κλείσιμο Βάρδιας Υπαλλήλων - Άνοιγμα / Κλείσιμο Ταμείου.
  • Δωροεπιταγές (Gift Cards) - Κάρτες Πελατών - Εξαργύρωση Πόντων
  • Αναφορές (Reports) ανά Ταμείο & Συγκεντρωτικά!
  • Πλήρης Προσαρμογή στις ανάγκες του Πελάτη καθώς είναι Παραμετροποιήσιμη! 

Μηχανογραφηθείτε Σωστά - Οικονομικά - Αξιόπιστα

Άμεση Επικοινωνία του Pegasus ERP σε πραγματικό χρόνο με :

  • Ζυγιστικά Συστήματα 
  • Ταμειακά Συστήματα, POS & Price Checkers 
  • ΑΔΗΜΕ, Φορολογικούς Μηχανισμούς, Εκτυπωτές 
  • Barcode Readers / Barcode Scanners 

Και φυσικά, επειδή είναι ERP η Επιχείρηση Οργανώνεται σε κάθε Επίπεδο:

  • Πλήρη Οικονομική Διαχείριση Πελατών - Προμηθευτών. Οργανώστε τις Αγορές & τις Πωλήσεις!
  • Δυνατότητα Άμεσης Εισαγωγής Παραστατικών Αγορών από αρχείο του Προμηθευτή σας!
  • Διαχείριση Αποθήκης με πολλαπλούς Κωδικούς Προμηθευτή ή πολλαπλά barcode ανά Είδος!
  • Εύκολη εκτύπωση Ετικετών με τα στοιχεία που επιθυμείτε (barcode, Τιμή Λιανικής,Τιμή ανά Μονάδα Μέτρησης)
  • Διαχείριση Υπολοίπων - Προγραμματισμός Εισπράξεων/Πληρωμών 
  • Καταχώρηση και Διαχείριση Δαπανών Επιχείρησης
  • Δυνατότητα σύνδεσης με module όπως Γενική Λογιστική κτλ
  • Διαχείριση πολλαπλών Αποθηκευτικών Χώρων
  • Εύκολη Απογραφή με τρεις κινήσεις ή με Εισαγωγή αρχείου excel
  • Πολλαπλές Αναφορές και Report Generator για να δημιουργήσετε τις δικές σας βάσει των αναγκών της Επιχείρησης!
  • Συγκεντρωτική Κατάσταση Φορολογικών Στοιχείων  

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣ ΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΠΙΔΕΙΞΗΣ ΤΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ!

Πίσω

Επαφή

Smart Business Solutions
Μ. Αλεξάνδρου 10
Κως
853 00
Ελλάδα

+30 22420 28000 (τηλ/fax)
+30 69467 27267

© 2013 Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα

Φτιάξε δωρεάν ιστοσελίδαWebnode