Εγκατάσταση Συστήματος Εισροών–Εκροών στα Πρατήρια Υγρών Καυσίμων

2013-03-13 10:16

Η Υπουργική Απόφαση 1009/04-01-2012 (ΦΕΚ 72/Β’) προβλέπει τη κατάθεση προσφορών από τα Πρατήρια Υγρών Καυσίμων για τη τοποθέτηση ολοκληρωμένων Συστημάτων Εισροών – Εκροών βάσει του παρακάτω χρονοδιαγράμματος:

α. Μέχρι 27-03-2013 στην Περιφέρεια Αττικής και στην Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης.

β. Μέχρι 27-09-2013 στις Περιφερειακές Ενότητες Λάρισας, Αχαΐας, Ηρακλείου, Μαγνησίας και Ιωαννίνων.

γ. Μέχρι 27-03-2014 στη λοιπή Ελληνική Επικράτεια.

 

Το Σύστημα Εισροών – Εκροών έχει τη δυνατότητα να παρουσιάζει ανά πάσα στιγμή τη περιεχόμενη ποσότητα καυσίμου κάθε δεξαμενής με απόλυτη ακρίβεια. Επιπλέον, συνδέεται σε όλες τις αντλίες του πρατηρίου και καταγράφει κάθε πώληση που πραγματοποιείται, προχωρώντας στην έκδοση απόδειξης.

Συνεπώς εξυπηρετεί:

  • Τον έλεγχο των ποσοτήτων καυσίμων που διακινούνται 
  • Την έκδοση Αποδείξεων

 

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ η ΧΡΗΣΗ της Εφαρμογής Pegasus Oil ERP Start Up

To Pegasus Oil ERP Start Up είναι μία Καθετοποιημένη Εφαρμογή Μηχανογράφησης που απευθύνεται στο Σύγχρονο Πρατήριο Υγρών Καυσίμων. Αποσκοπεί στην ολοκληρωμένη Διαχείριση του Βενζινάδικου και καλύπτει κάθε απαίτηση της Επιχείρησης.Είναι μία Εγγυημένη Λύση που μετρά πλήθος ΕΝΕΡΓΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ και φέρει τη σφραγίδα της ΤΕΣΑΕ από το 1998!

 

ΠΟΙΟΣ Ο ΡΟΛΟΣ της Εφαρμογής και ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ

 Ο ρόλος του Pegasus Oil είναι η ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ του Συστήματος ΕΙΣΡΟΩΝ –ΕΚΡΟΩΝ, επιλύοντας τα πρακτικά προβλήματα που εμφανίζονται, προσφέροντας μία σωστή εικόνα και ορθή διαχείριση του Πρατηρίου στον ιδιοκτήτη.

Λειτουργεί παράλληλα με το Σύστημα Εισροών-Εκροών και παίρνει αυτόματα όλες τις κινήσεις που πραγματοποιούνται, ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΝΤΑΣ την Εμπορική Διαχείριση. Συνδέεται με τις πιο δημοφιλείς κονσόλες, εξασφαλίζοντας την ομαλή λειτουργία της Επιχείρησης.

 

ΠΩΣ ολοκληρώνεται το Σύστημα Εισροών –Εκροών & ΠΟΙΑ προβλήματα επιλύονται με το Pegasus Oil ERP Start Up

  1. Έλεγχος ΑΦΜ πελάτη για την έκδοση του Φορολογικού Στοιχείου - Απευθείας σύνδεση με το taxis με αυτόματη ενημέρωση των στοιχείων του πελάτη – Έλεγχος Εγκυρότητας ΑΦΜ (Νόμος 4093/2012)
  2. Άμεσος Μετασχηματισμός Παραστατικών σε ΔΑ ή ΔΑ-ΤΙΜ.ΠΩΛΗΣΗΣΔυνατότητα Προσυμφωνημένων Τιμών ανά Πελάτη & Έκδοση Στοιχείου κατά το Μετασχηματισμό (π.χ. Συμβάσεις με Δήμους για πώληση Πετρελαίου σε συγκεκριμένη τιμή)
  3. Δημιουργία Δ.Α. & Τιμολόγηση στο τέλος του μήνα σε Συγκεντρωτικό Τιμολόγιο με αναλυτική Περιγραφή των Δ.Α./Ημερομηνία/Όχημα. Δυστυχώς η λύση που προτείνεται με το Σύστημα Εισροών- Εκροών είναι να γίνεται συγκέντρωση όλων των Αποδείξεων που έχετε κόψει και στη συνέχεια να τις καταγράφετε αναλυτικά σε ένα Αθεώρητο Συγκεντρωτικό!
  4. Καταχώρηση Τρόπου Είσπραξης ανά Φορολογικό Στοιχείο (Μετρητά, Επί πιστώσει κ.τ.λ.) & Έλεγχος Υπολοίπων
  5. Αυτόματη αποστολή στοιχείων στην ΓΓΠΣ ανά πάσα στιγμή σας ζητηθεί.
  6. Οn line Αναβαθμίσεις με τις όποιες τροποποιήσεις του ΚΦΑΣ, εξασφαλίζοντας συνεχή συμμόρφωση με τις αλλαγές που πραγματοποιούνται. 
  7. Λιανική Πώληση Ειδών Mini – Market - Διαχείριση Αποθήκης – Έλεγχος Αγορών
  8. Parking – Πλυντήριο Αυτοκίνητων - Αυτόματη έκδοση αποδείξεων με δυνατότητα προσυμφωνημένων τιμών σε πελάτες.
  9. Διαχείριση κάρτας Πελάτη , Πόντοι , Εκπτωτικά κουπόνια βάσει των συναλλαγών που πραγματοποιεί.
  10. Τιμολόγηση επί αυτοκινήτου - Διατήρηση ελέγχου σε κάθε ποσότητα που διακινείται και σε κάθε οικονομική συναλλαγή.
  11. Έλεγχος κωδ. ΔΕΗ - Επικοινωνία με Ήφαιστο.
  12. Οικονομική Διαχείριση της Επιχείρησης: Υπόλοιπα Πελατών – Προμηθευτών - Προγραμματισμός Εισπράξεων/Πληρωμών, Διαχείριση Αξιόγραφων.
  13. Έλεγχος Αποθήκης – Ορθή Διαχείριση Αποθέματος – Προσδιορισμός Κέρδους από τη πώληση ενός προϊόντος.
  14. Καταχώρηση δαπανών επιχείρησης (ενοίκιο , αμοιβή λογιστή κλπ)
  15. Πλήθος εκτυπώσεων και στατιστικών για να έχετε την Εικόνα της Επιχείρησης ανά πάσα στιγμή.
  16. Πλήρης Διαχείριση του Ταµείου Βάρδιας
  17. Έτοιμες Φόρμες Εκτυπώσεων για το Λογιστή, δυνατότητα γέφυρας με τα πιο δημοφιλή Λογιστικά Προγράμματα της αγοράς.
  18. Υψηλού Επιπέδου Παροχή Υπηρεσίας με δυνατότητα:
  • Αποστολή Ηλεκτρονικού Παραστατικού μέσω mail
  • Προβολή Οικονομικής Καρτέλας Πελάτη μέσω internet
  • Αποστολή μαζικών sms-emails για τις προσφορές σας

 

Η οργάνωση της Επιχείρησης σας δεν σταματά στην έκδοση Αποδείξεων και στο Σύστημα Εισροών – Εκροών!

 

Μην διστάζετε – Γνωρίστε το Pegasus Oil ERP Start Up !

 

Πίσω

Επαφή

Smart Business Solutions
Μ. Αλεξάνδρου 10
Κως
853 00
Ελλάδα

+30 22420 28000 (τηλ/fax)
+30 69467 27267

© 2013 Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα

Φτιάξε δωρεάν ιστοσελίδαWebnode