Οι λύσεις

 
Είμαστε στρατηγικά εστιασμένοι στην εφαρμογή λύσεων βασισμένων στο "σύννεφο".
Η επικέντρωση και εξειδίκευσή μας στον τομέα του Επιχειρηματικού Λογισμικού (Business Software), εξασφαλίζει την αξιοπιστία μας.
Διαφοροποιούμαστε έντονα από οποιοδήποτε "κλασικό" κατάστημα πώλησης/συντήρησης Η/Υ και παρελκομένων το οποίο, στα πλαίσια της δραστηριότητάς του, προσπαθώντας να ενοποιήσει τις πωλήσεις του, προσφέρει και μια λύση εμπορικής διαχείρισης - αμφιβόλου ποιότητας τις περισσότερες φορές. 
Στεκόμαστε απέναντι στο Επιχειρηματικό Λογισμικό με κριτική διάθεση, λειτουργώντας ως managers, marketeers, αναλυτές του τρόπου οργάνωσης εργασίας, εκτιμητές της ποιότητας - ευχρηστίας - πληρότητας - καινοτομίας Επιχειρηματικού Λογισμικού και τελικά ως Σύμβουλοι αλλά και Εφαρμοστές της βέλτιστης λύσης ανά περίπτωση. Τα προϊόντα που επιλέγουμε να προσφέρουμε, είναι ανάμεσα στα καλύτερα (αν όχι τα καλύτερα) και μπορούν να σταθούν σε οποιαδήποτε αγορά του κόσμου.
Υιοθετήστε την εμπειρία μας στον τομέα! Μη διστάζετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για αναλυτικότερη παρουσίαση των λύσεων!
 

Το μεγαλύτερο Cloud Data Center στην Ελλάδα

Η φιλοξενία των servers στο internet έχει περάσει από διάφορα στάδια όλα αυτά τα χρόνια. Από το in-house στο colocation και στο dedicated hosting, όλες οι διαθέσιμες λύσεις μέχρι σήμερα είχαν ένα κοινό: το «σίδερο» (hardware).

Το cloud computing έρχεται να ανατρέψει αυτή τη λογική, αποτελώντας τη φυσική εξέλιξη του hosting σε παγκόσμια κλίμακα. Πρακτικά σας αποδεσμεύει από τη λογική του hardware, μετατρέποντας τον server σας σε μια εικονική μηχανή. Μια μηχανή που αποτελεί μέρος μιας γιγάντιας επαγγελματικής υποδομής, απαλλαγμένης από τους φυσικούς περιορισμούς που είχατε μέχρι χθες στα παραδοσιακά συστήματα.

Η Lancom ιδρύθηκε από μια ομάδα νέων επαγγελματιών της πληροφορικής με υψηλή κατάρτιση, βαθιά εξειδίκευση και μακρόχρονη εμπειρία στην παροχή υπηρεσιών διαδικτύου. Το πεδίο των δραστηριοτήτων της είναι αποκλειστικά οι υψηλών προδιαγραφών IT υπηρεσίες data center και cloud computing.

 

Το πιο προηγμένο Cloud ERP
Το Nubis Cloud ERP™ είναι ένα απόλυτα χρηστικό, πολυγλωσσικό σύστημα ERP, διασυνδεδεμένο με Κοινωνικά Δίκτυα, που παρέχει μελετημένο και σαφές User Interface, διευρυμένη Business Intelligence λειτουργικότητα, εγγενές CMS και Διαχείριση Εγγράφων. Η αυτοματοποιημένη και pay-as-you-go τιμολόγηση προσφέρει γρήγορη ανάπτυξη διευκολύνοντας τη διαχείριση της επιχείρησής σας από την πρώτη κιόλας ημέρα. Μέσω του οπτικοποιημένου γραφικού περιβάλλοντος της Nubis Cloud Engine™ μπορούν να αναπτυχθούν γρήγορα, νέα modules και εξειδικευμένες διεργασίες για την κάλυψη των ιδιαίτερων αναγκών κάθε επιχείρησης.
Με το Nubis Cloud ERP™, οι επιχειρήσεις μπορούν πλέον εύκολα να …
  • Αυτοματοποιούν τις επιχειρηματικές διαδικασίες αυξάνοντας την παραγωγικότητά τους
  • Λαμβάνουν αποφάσεις γρηγορότερα, με τη μεγαλύτερη δυνατή πληροφόρηση, από οπουδήποτε, χρησιμοποιώντας οποιαδήποτε συσκευή
  • Προσεγγίζουν περισσότερους πελάτες εκτοξεύοντας τις πωλήσεις τους
  • Μειώνουν το κόστος κτήσης λογισμικού έως και 60%
  • Λειτουργούν σε ένα περιβάλλον χωρίς την ανάγκη φυσικού server 
  • Κατανέμουν τον κερδισμένο χρόνο IT σε παραγωγικές εσωτερικές λειτουργίες
... μέσω μιας all-in-one, εύχρηστης λύσης!
 
Μοναδικά εύχρηστο και λειτουργικό.​
Πλατφόρμα προσβάσιμη από οποιαδήποτε συσκευή μπορεί να συνδεθεί στο internet. Από υπολογιστή, ταμπλέτα, κινητό, μέχρι τηλεόραση! Δεν παίζει ρόλο τι λειτουργικό σύστημα έχετε (Windows, iOS, Linux, Android κ.α.), αρκεί να έχετε έναν οποιονδήποτε browser (Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Opera κ.α.). Ο συνολικός σχεδιασμός και το γραφικό περιβάλλον έχει γίνει από ειδικούς, ώστε η χρήση της κάθε εφαρμογής να είναι κατανοητή από αρχάριους. Ό,τι χρειάζεστε είναι στο σημείο που φαντάζεστε και θεωρείται αυτονόητο. Όλες οι εφαρμογές Business Cloud, είναι σχεδιασμένες ώστε η καθημερινή λειτουργία να εξοικονομεί πολύτιμο χρόνο και να βελτιώνει την απόδοση συνολικά των ανθρωπίνων πόρων μίας επιχείρησης.
 
Μία υπερπλήρης, cloud-ready πλατφόρμα για απαιτητικούς
Η Entersoft, απευθύνεται σε όλες τις επιχειρήσεις και οργανισμούς που βλέπουν το πληροφοριακό τους σύστημα ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και θέλουν να αξιοποιήσουν τις νέες τεχνολογίες για να ενισχύσουν την ανάπτυξη τους και να ενδυναμώσουν τα στελέχη τους με εργαλεία γρήγορης και αποτελεσματικής διαχείρισης και ανάλυσης της πληροφορίας. Στοχεύει στις δυναμικές εκείνες επιχειρήσεις, που μέσω της διαρκούς αξιοποίησης σύγχρονων δυνατοτήτων και ευελιξίας των συστημάτων λογισμικού, αναζητούν την τόνωση της εξωστρέφειάς τους και την αποτελεσματικότερη λειτουργία τους.
Για την ανάπτυξη καινοτομικών προϊόντων λογισμικού που υποστηρίζουν πλήρως τις παραπάνω απαιτήσεις, η Entersoft πρωτοπορεί με την υιοθέτηση της τεχνολογικής πλατφόρμας Microsoft® .NET. Επενδύοντας σημαντικά στην έρευνα και ανάπτυξη εξελίσσει διαρκώς την ιδιόκτητη πλατφόρμα ανάπτυξης εφαρμογών enter .Net με βάση την οποία αναπτύσσονται όλα τα προϊόντα της.
Έτσι σχεδιάζει προϊόντα που κληρονομούν ενιαία τεχνικά, λειτουργικά και αρχιτεκτονικά χαρακτηριστικά παρακο-λουθώντας άμεσα τις τεχνολογικές εξελίξεις.
Όλες οι εφαρμογές της Entersoft έχουν ελεγχθεί και πιστοποιηθεί στην συμβατότητά τους, τόσο με τον νέο SQL Server 2012, όσο και με τα νέα λειτουργικά συστήματα Microsoft Windows 8 και το Microsoft Azure.
 
Μια ιδιαίτερη εταιρεία, που επένδυσε στο διαδίκτυο από πολύ νωρίς
Η ΤΕΣΑΕ ιδρύθηκε το 1984 με σκοπό την Ανάπτυξη, Διάθεση και Υποστήριξη εξει-δικευμένων εμπορικών εφαρμογών Ελεύθερου Κώδικα και Ανοιχτής Τεχνολογίας στην Αγορά. Από το 1995, ήδη, τα στελέχη της εταιρείας διέβλεψαν ότι το Internet θα είναι το εργαλείο του μέλλοντος, και επένδυσαν στις νέες Τεχνολογίες του. Εμπλούτισαν την Τεχνολογία Pegasus© και επέκτειναν όλες τις εφαρμογές της, σε Extranet - Intranet, ενώ πλέον τις μεταφέρουν και στο "σύννεφο". Η εταιρεία παρέχει : 
Ολοκληρωμένες και εξειδικευμένες Λύσεις Λογισμικών για Πλήρη Τοπική και Διαδικτυακή Μηχανογραφική Κάλυψη, κάθε είδους και μεγέθους επιχείρησης, με ενιαία Τεχνολογία Ανάπτυξης και Χρήσης.
Διαδικτυακές φιλοξενίες και διαδικτυα-κά λογισμικά Πήγασος, που υλοποιούν Επιχειρηματικά μοντέλα εμπορίου (e-shops, και e-Business) ή επιχειρηματικά μοντέλα Πυλών (CityNets, e-Market, e-Business) και διαλειτουργούν με τα αντίστοιχα Pegasus ERPs.
Eπιχειρησιακή Μονάδα Συστημάτων & Αυτοματισμών που ολοκληρώνει τις άλλες δύο Επιχειρησιακές Μονάδες της ΤΕΣΑΕ και ενσωματώνει την επιχειρηματική εκμετάλευση των δέκα Αδειών που διαθέτει η ΤΕΣΑΕ ΑΤΕ από την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρο-μείων (EETT).
 
Αποτελεσματικά, απλά και γρήγορα!
To myAtlas είναι μια web enabled εφαρμογή με δυνατότητα διαχείρισης περιεχομένου (Content Management) και εγγράφων (Document Management).
Περιλαμβάνει ως βασικά υπο-συστήματα:
Σύστημα Διαχείρισης Επιχειρησιακών Διαδικασιών (BPM) που υλοποιείται μέσω των Ενοτήτων και των επιμέρους Δράσεών τους
Σύστημα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (CRM) που καλύπτει Συναλλασσόμενους και τις Επαφές τους
Ημερολόγιο που απεικονίζει επιχερησιακά γεγονότα
Σύστημα διαβαθμισμένης σύνδεσης με το Atlas ERP
Το myAtlas διασφαλίζει την επικοινωνία, τη συνεργασία, τη διαλειτουργικότητα και την αλληλεπίδρασή των υπο-συστημάτων του σε ένα ενιαίο περιβάλλον.
Όλα τα αντικείμενα του myAtlas διέπονται από workflows που περιγράφουν τη ροή των σταδίων τους και τις δυνατές μεταβάσεις από κατάσταση σε κατάσταση. Οι αλλαγές κατάστασης των διαφόρων αντικειμένων του myAtlas, εκτελούνται από τους ίδιους τους χρήστες του και πυροδοτούν αυτόματες ενημερώσεις στους εμπλεκόμενους, μέσω email.
H λειτουργία του myAtlas διέπεται από ένα πλήρες σύστημα καθορισμού δικαιοδοσιών που περιγράφει τους χρήστες, τις ομάδες χρηστών και τους ρόλους τους μέσα στο σύστημα. Τα δικαιώματα των χρηστών μπορεί να καθοριστούν είτε απευθείας ως προς τα αντικείμενα του myAtlas, είτε σε συνδυασμό με τα στάδια των workflows. Ειδικά ο καθορισμός δικαιωμάτων χρηστών σε συνάρτηση με τα workflows μπορεί να αξιοποιηθεί και για τη διαβαθμισμένη σύνδεση του myAtlas με το Atlas ERP.
Τέλος, επειδή η δραστηριότητα μιας επιχείρησης δεν αρχίζει και τελειώνει απαραίτητα στο χώρο των κεντρικών της γραφείων και στα πλαίσια ενός αυστηρού ωραρίου, το myAtlas δίνει τη δυνατότητα για άμεση, ασφαλή και πλήρη πρόσβαση στις πολύτιμες πληροφορίες που συλλέγουν όλα τα υπο-συστήματά του: από οποιαδήποτε θέση , εντός ή εκτός της επιχείρησης, οποιαδήποτε χρονική στιγμή, εντός ή εκτός ωραρίου εργασίας της.
 
Ένας γίγαντας του Cloud και η πρώτη cloud-based σουίτα γραφείου
Η πασίγνωστη εταιρεία-κολοσσός με έδρα το Κουπερτίνο της Καλιφόρνια, επένδυσε από πολύ νωρίς στις IT υποδομές μεγάλης κλίμακας, κατασκευάζοντας και λειτουργώντας μεγάλο αριθμό τεράστιων data centers, μέσω των οποίων και με τη βοήθεια καινοτόμων και εξειδικευμένων εργαλείων λογισμικού, παρέχει μια από τις πληρέστερες και πλέον προηγμένες υπηρεσίες cloud σε όλα τα επίπεδα και με όλα τα μοντέλα που υφίστανται αυτή τη στιγμή. Ενδεικτικό δε της ποιότητας των υπηρεσιών cloud που προσφέρει, είναι το γεγονός ότι 57% της λίστας Fortune500 αποτελούν πελάτες της!
Στο πλαίσιο της cloud-focused πολιτικής της, η Microsoft διαθέτει πλέον την πλέον διαδεδομένη σουίτα εφαρμογών γραφείου, Office, ως cloud υπηρεσία, με την ονομασία Office365. Με τη χρήση της μπορείτε να :
Εργαστείτε έξυπνα, εργαστείτε γρήγορα, εργαστείτε παντού! Εσείς και η επιχείρησή σας βρίσκεστε εν κινήσει. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να μπορείτε να εργάζεστε από οπουδήποτε, σε πολλές συσκευές, και να έχετε μια συνεπή και γρήγορη εμπειρία. Αυτήν ακριβώς την ελευθερία αποκτάτε με το Office 365. Είτε βρίσκεστε στον υπολογιστή σας είτε στο tablet ή στο τηλέφωνό σας, μπορείτε να μεταβείτε στα έγγραφα, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και τα ημερολόγιά σας, σε κοινόχρηστα αρχεία και ηλεκτρονικές συσκέψεις. Και από όπου και αν αποκτάτε πρόσβαση σε αυτό, είναι πάντα το Office σας, επομένως τα αρχεία σας είναι ενημερωμένα και τα πρόσφατα έγγραφά σας απέχουν μόνο ένα κλικ.
Απλοποιήσετε τις εργασίες IT! Αφήστε το Office 365 να φροντίσει για τις εργασίες IT, ώστε να μπορείτε να αφιερώνετε το χρόνο σας στην προώθηση της επιχείρησής σας. Εγκαταστήστε το Office γρήγορα και ρυθμίστε τους χρήστες με καθοδήγηση βήμα προς βήμα. Διαχειριστείτε όλες τις υπηρεσίες σας εύκολα από το κέντρο διαχείρισης, στο οποίο μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση από οπουδήποτε, και ελέγξτε την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών σας εν κινήσει με την εφαρμογή Admin. Απαλλαχτείτε επίσης από τις έγνοιες για θέματα IT. Η εγγύηση χρόνου λειτουργίας 99,9% και μια σχεδίαση προσανατολισμένη προς την αποκατάσταση έπειτα από σφάλμα σημαίνουν ότι μπορείτε να βασιστείτε στο ότι θα εργάζεστε χωρίς διακοπές ή καθυστερήσεις.
Βοηθήσετε την επιχείρησή σας να κινήσει την προσοχή! Πρέπει να δημιουργήσετε την εμπορική επωνυμία σας έτσι ώστε η επιχείρησή σας να ξεχωρίζει. Δείτε το Office 365 ως την υποστήριξή σας σε θέματα μάρκετινγκ. Μπορείτε να προσθέσετε την επωνυμία σας στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο με το δικό σας όνομα τομέα, έτσι ώστε κάθε μήνυμα που στέλνετε να αυξάνει την αναγνώριση του ονόματος. Προωθήστε την επιχείρησή σας με μια επαγγελματική τοποθεσία web που είναι εύκολη στη δημιουργία και την ενημέρωση — χωρίς πρόσθετο κόστος φιλοξενίας. Κινήστε την προσοχή του κόσμου με προσαρμοσμένο υλικό μάρκετινγκ που το σχεδιάζετε για να ταιριάζει στην επωνυμία και τους πελάτες σας. Η διεξαγωγή ηλεκτρονικών συσκέψεων με βίντεο HD και κοινής χρήση οθόνης είναι επίσης βέβαιο ότι θα εντυπωσιάσει.
 
Κορυφαίες λύσεις ασφάλειας​
Η Kaspersky Lab είναι ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους προμηθευτές προϊόντων ασφάλειας IT σε όλο τον κόσμο. Σήμερα, έχει εδραιωθεί ως ένας από τους τέσσερις κορυφαίους προμηθευτές λογισμικού ασφα-λείας. Η Kaspersky Lab βελτιώνει διαρκώς τη θέση της στην αγορά, επιδεικνύοντας υψηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης σε σχέση με την ίδια την αγορά. Σήμερα, είναι ο μεγαλύτερος ιδιωτικός προμηθευτής λύσεων προστασίας τελικού σημείου. Διεθνής όμιλος με παρουσία σε 200 περίπου χώρες και επικράτειες σε όλο τον κόσμο. Τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας βρίσκονται στη Μόσχα της Ρωσίας, από όπου γίνεται ο συντονισμός των διεθνών δράσεων και της ανάπτυξης της επιχείρησης. Για την Kaspersky Lab εργάζονται αυτή τη στιγμή περισσότεροι από 2.400 ειδικοί υψηλής εξειδίκευσης. Η εταιρεία διαθέτει ιδιόκτητα γραφεία σε 30 χώρες, ενώ τα προϊόντα και οι τεχνολογίες της παρέχουν προστασία σε πάνω από 300 εκατομμύρια χρήστες και περισσότερους από 200.000 εταιρικούς πελάτες παγκοσμίως. Η εταιρεία παρέχει μεγάλη ποικιλία προϊόντων και λύσεων για διάφορους τύπους πελατών, με έμφαση στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις καθώς και στους οικιακούς χρήστες.
 
Ίσως το Νο1 Antivirus στον κόσμο
Από τη Δακία, περιοχή όπου σήμερα εκτείνονται οι Ρουμανία, Μολδαβία και τμήματα των Ουκρανίας, Αν. Σερβίας, Β. Βουλγαρίας, Σλοβακίας, Ουγγαρίας, και Ν. Πολωνίας, με φημισμένους για το κουράγιο τους κατά τις μάχες κατοίκους οι οποίοι είχαν ως πολεμικό έμβλημα τον "Δακικό Δράκο", κατάγονται οι ιδρυτές της BitDefender, εταιρείας που κατάφερε να δημιουργήσει ένα εξαιρετικό σύνολο προϊόντων για την προστασία από τις ποικίλες απειλές κατά της ασφάλειας των υπολογιστικών μας συστη-μάτων. 
Τα προϊόντα της εταιρείας, συγκαταλέγονται στα κορυφαία παγκοσμίως και έχουν βραβευτεί επανειλημμένα από ειδικούς φορείς, οργανισμούς και έντυπα του χώρου.

 

Επαφή

Smart Business Solutions
Μ. Αλεξάνδρου 10
Κως
853 00
Ελλάδα

+30 22420 28000 (τηλ/fax)
+30 69467 27267

© 2013 Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα

Φτιάξε δωρεάν ιστοσελίδαWebnode